maandag 22 juli 2013

Verkoeling

In deze warme tijden ging ik op zoek naar een creatieve oplossing om voor verkoeling te zorgen. En creatieve oplossingen, daar kom ik allang niet meer zelf op, dat vind ik op Pinterest. Ik doe gewoon na wat een ander mij al heeft voorgedaan.
Vorige week (vooruitziend zijn is meestal niet mijn sterkste kant, maar ik heb zo mijn goei momenten) had ik al 2 dozen gevuld met water, en daar een aantal plastieken figuurtjes gestopt.

Vandaag gingen onze kinderen - gewapend met een bot mes en een beetje materiaal van hun papa - aan de slag om hun speelgoed terug te winnen. Als volleerde ijskappers hakten ze op het ijsblok in...






Toen ze daar het beoogde resultaat niet mee haalden, likten ze en beten ze er stukken af. Het doel heiligt de middelen, nietwaar.

  




Er viel maar 1 slachtoffer.



Goed voor meer dan 2 uur spelplezier. Geloof mij, dat zijn hier gouden momenten.

1 opmerking: