maandag 15 juli 2013

Opgeruimd staat netjes !

Via Vlijtig kwam ik op dit blogbericht en kreeg ik spontaan een ingeving; een oplossing voor een probleem dat ik al heel lang heb, namelijk rondslingerende plastic zakken. Nu, hier slingert wel wat meer rond en eigenlijk valt het probleem van de plastic zakken in het niets bij de rest van de rommel (vooral omdat ik eigenlijk nooit veel zakken heb), maar ik moet toch ergens beginnen, niet ?

In onze keukenkast hangt al jaren (sinds we ons huis 6 jaar geleden kochten eigenlijk) een onding dat tot niets dient en dat eigenlijk al lang weggegooid had moeten worden.



Ik haalde het rekje weg, en maakte in de plaats een zakje (uit toile cirée) om mijn -netjes gevouwen - plastic zakken in weg te bergen.



De toile cirée kocht ik vorig jaar op het Stoffenspektakel.

1 opmerking: