zondag 9 juni 2013

Cadeautje deel I

Ons nichtje werd donderdag 2 jaar. Gezien ze vorige kerst van haar Tante Meter een pop kreeg naar het model van Tante Hilde, gaf haar mama mij als cadeautip : kleertjes voor de pop ! Geweldig idee, ik was er helemaal enthousiast over. Helaas was ik in mijn enthousiasme helemaal mijn drukke weekendplanning vergeten, want zoals gewoonlijk denk ik pas aan de cadeautjes op het allerlaatste moment.
Gelukkig is het feest in 2 delen, dus kan ik de kleerkast van de pop in 2 keer vullen. Vandaag krijgt ze deel I en tegen volgende week zorgen we dat deel II ook in orde komt.

Hier alvast de eerste stuks : een omkeerbaar zomerkleedje en een paar schoentjes.



Van fotografie heb ik geen kaas gegeten, vergeef mij dus de totaal verkeerde belichting (volle zon). En nieuwe foto's trekken kan ik niet, want de kleertjes zijn al ingepakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten